"فقر، شب را بی غذا سر کردن نیست؛ روز را بی اندیشه سر کردن است."

   اینترنت، تا این زمان بزرگترین دستاورد بشر بوده است که میراث و دانشنامه ما برای نسل های آینده است. نقش اینترنت در جامعه کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست. شاید اگر باباطاهر امروز در جمع ما می زیست، می سرود:

" به هر جا بنگرم نت و نت و نت     نشان از You تو گوشی ها ببینم"

    اینترنت همچنان که خود رشد میکند، هر روز در عرصه ای نو شاخه می دواند؛ از فیس بوک و توییتر و یوتیوب گرفته تا اینستاگرام و تلگرام و ...

     فضای آزاد اینترنت و پیوستن رسانه ها به آن، بستری بوجود آورد تا رسانه ها و به قولی تکنولوژی های ارتباطی جدید پژواک صدای مردم باشند.

     تکنولوژی های ارتباطی فرهنگ مخصوص به خود را بوجود آوردند؛ دانشجویان دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، با هدف نشر دانش و برای آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با اینترنت، رسانه ها، تکنولوژی های ارتباطی و چگونگی استفاده از آنها، وبلاگ CTP( صفحه تکنولوژی های ارتباطی) را بوجود آوردند.

     این وبلاگ برآن است تا فرهنگ نادرست را ویرایش کند؛ تجربه های خود را برای بالندگی بیشتر به ثبت برساند؛ داده های فرهنگی خود را در پهنه اینترنت افزایش دهد؛ و به خاطر همگان بیاورد که در اینترنت هم، گفتار و رفتار نیک و انسانی داشته باشند.

لینک (پیوند) وبلاگ سایر همکلاسی ها در وبلاگ قرار داده خواهد شد؛ تکالیف دانشجویان و آنچه در کلاس میگذرد در وبلاگ قابل مشاهده است.امیدواریم با ما همراه باشید و با نظرات، انتقادات، و پیشنهاد های خود ما را سرفراز نمایید!

 

     خرم و سبز و مانا باشید!