دنیای کنونی بر اساس "نظم نوین جهانی" سامان یافته است؛یعنی در پی ساخت دنیایی است با یک حاکمیت و به بردگی کشیدن تمامی مردم جهان در یک دیکتاتوری فراگیر.

رسانه های جمعی و تبلیغات، در حال فریب دادن ما هستند ولی آنها واقعا دروغ نمیگویند؛که اگر می گفتند لو دادنشان کار آسانی بود و هنرتبلیغات یعنی گزارش های اقناع کننده ای بسازی که نه درست است و نه غلط.همانطور که "مد" فراتر از زشت و زیبا رفته و شیء مدرن در کارکرد نشانه ای خود فراسوی مفید و غیر مفید قرار گرفته است، تبلیغات هم پا به عرصه ای فراتر از درست و غلط گذاشته.

«اقناع و اغفال از بی ملاحظگی اخلاقی تبلیغات چی ها ناشی نمی شود،بلکه بیشتر از این نشات میگیرد که ما دوست داریم فریب بخوریم.»(ژان بودریار-جامعه مصرفی)اقناع و اغفال به این دلیل مقبول می افتد که تمایل به اغوا شدن داریم و تبلیغات چی از این تمایل بهره میگیرد.

«نبوغ،کشف این مسئله نبود که چقدر سوء استفاده از مخاطبان آسان است، بلکه این بود که مخاطبان چقدر دوست دارند فریب بخورند.»

»پیام تلویزیون تصاویری نیست که پخش میکند،بلکه شیوه های جدید رابطه و ادراکی است که تحمیل میکند و به معنای تغییر ساختارهای سنتی خانواده و گروه است.اگر بازهم دورتر برویم،در مورد تلویزیون و رسانه های گروهی مدرن،آنچه دریافت و جذب و مصرف،فلان نمایش خاص نیست،بلکه امکانی است که برای کلیه نمایش ها فراهم شده است.

آنچه تلویزیون انتقال میدهد،چیزی نیست جز ایده جهانی که به دلخواه تقطیع میشود و در قالب تصاویر قابل خوانش در می آید.این ایده آل حامل ایدئولوژی قاهر یک نظام خوانش جهانی جهانی است که بنظام نشانه ها تبدیل شده است.تصاویر تلویزیونی میخواهند فرازبان یک جهان غایب باشند.»(ژان بودریار-جامعه مصرفی)

خبر بد موضوعاتی است که بدلیل همنوایی مردم رواج میابد.موضوعاتی که گاهی از نظر اخلاقی قابل بیان نیست ولی بخاطر گستردگی فراوان،انگار آن قبح سابق را ندارد!اکثر این موضوعات موضوعات مربوط به خودبزرگ بینی های کاذب،مسائل جنسی،پوچی های شکوهمند و... است.در مسائل جنسی میتوان به "فرم پلنگ"،کلیپس،سیکس پک،پورن استارها و... اشاره کرد.موارد پوچ تو خالی مثل «خدای جذابیت»،«افتخار به ماه تولد»و...در فراوانی هستند.شبه سلبریتی هایی هم ظهور کرده اند که رفتارهای جاهلانه از خود بروز میدهند.تاسف بار است که موضوعات مثبت نظیر مطالعه،مهرورزی،فداکاری و آموزش به چشم نمیخورد.(KillNow)

ورود هرچه بیشتر پورن به فرهنگ عامه باعث شده است استاندارد های خود را به ما تحمیل کند.مثلا وقتی برنینی سپیرز میخواهد آلبوم موسیقی بیرون دهد باید مانند هنرپیشه های پورن که عطش جنسی دارند دراز بکشد و عکس بگیرد تا تصویر روی جلد آلبومش تهیه شود.

وقتی مردم علاقه به همنوا شدن داشته باشند،فضا مناسب سودجویان میشود تا از این راه خود را ثروتمندتر کنند.متاسفانه همیشه منتظریم تا تقصیرها را گردن دست های پشت پرده بیندازیم در حالیکه این خود ما هستیم با بی فکری ها و راحت طلبی هایمان محیط فعالیت آنها را فراهم میکنیم.در راس برندهایی که بازارشان با همنوایی بنا شد، میتوان به "نوتلابار" و کفش های آدیداس اشاره کرد.

زست های عکاسی امروزی،ژست هایی نیستند که لزوما براساس زیبایی شناسی عکاسی یا تشخیص آگاهانه خود افراد شکل گرفته باشند.بلکه اکثرا مقلدانه هستند اما نه بی معنی؛عکس ها رنگ و بوی جنسی،افسرده،مغرور و... به خود گرفته اند.ژست هایی نظیر صورت اردکی،نمایش تحریک برانگیز اندام،عکسبرداری عریان در آغوش یکدیگر و... .این فرم ها بیشتر از طریق بمباران تبلیغاتی و بخصوص هنرپیشگان و خوانندگان و افراد معروف و غربی ترویج میشود.

موزیک ویدیو "نوش" از ساسی را در نظر بگیرید؛شما به وفور شاهد دانش آموز،پرسنل اداری و پرستاری هستید که عطش پول پرستی و مِی گساری و... دارند و تمامی این عطش به یک هدف است:«عرضه به یک مذکر».مدیر اجرایی تولید این موزیک ویدیو رادیو جوان، کارگردان علی زمانی و تهیه کننده ی ویدئو،زئوس زمانی هستند.رسانه رادیو جوان همچون اکثر رسانه های جریان اصلی ایران و جهان، برای جذب مخاطب و در نهایت پول بیشتر،راهی را در پیش گرفته که شرکت ها و رسانه های ضبط و پخش موسیقی در آمریکا،سالهای زیادی است میپیمایند و نتایج آن در خوانندگانی نظیر نیکی میناژ،مایلی سایرس و... مشهود است.

مدل پرستار س.ک.س.ی یکی از مدل هایی است است که در فیلم های پورن کاربرد بسیاری داشته و اکثر بازیگران حرفه ای پورن در این ژانر بازی کرده اند.اما این روزها این مدل وارد موسیقی و جریان اصلی و فرهنگ عامه شده و متاسفانه بسیاری از خانواده ها بدون آگاهی و با لذت تمام،این صحنه ها را با تماشا در کنار کودکانشان،در ذهن وی نهادینه میکنند.

مدل دانش آموزی که در این ویدئو هست نیز همانند بسیاری از مدل های دیگر،در فیلم های پورن رواج بسیاری دارد.دانش آموزی که در ویدئو ساسی میبینیم،مدلی است که به فکر تحصیل علم نیست،بلکه تنها عیاشی با مردی خوشگذران و ولگرد را در ذهن دارد.این مدل در قالب جلوه های بصری و کیفیت بالای ویدئو،به دختر محصل القا میکند که برای پذیرفته شدن،باید مشروب بنوشد و جاذبه جنسی داشته باشد.


http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

«نگران نباشید...همه چیز اشتباه پیش میره 

سطح آب بالا میاد و هوا گرم تر میشه

هرروز گونه ها منقرض میشن

اما مشکلی نیست...فردا گوشی هوشمند بعدی مغازه ها رو میترکونه

پس نگران نباشید...»

کنی آغکانا,آهنگ نگران نباشید

http://www.mykingmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-

 %D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B4/

موزیک ویدیو نوش