Standard

 برای ارئه، جایگزین مناسب پاورپوینت                        Prezi          Plos                                  

                                                                    Premom

                                              

(استاد)

پرزی یکی از نرم افزار های جدید و حرفه ای اسلاید سازی و ارائه مطالب و سخنرانی است؛درست مثل پاورپوینت.  

تفاوت اصلی آن با پاور پوینت در صفحه بزرگی است که ارئه میدهد و میتوانیم در آن حرکت کنیم و روی بخش های مختلف زوم کنیم.به صورت آنلاین اسلاید شو یا فیلم آموزشی بسازیم.

متحرک بودن دوربین به جای اسلاید،بزرگترین تفاوتش با سایر نرم افزارهاست.یک طرح کلی آماده کرده و سپس مسیر path

دوربین را مرحله به مرحله مشخص میکنید.

(وبلاگ ارمغان دالوندی)

 

دراپ باکس یک فضای ابری است که امکان به اشتراک گذاری فایل را به شما میدهد به همراه 2 گیگ فضای رایگان؛حسن آن سرعت انتقال بالاست و اگر اینترنت قطع شود پس از اتصال، مجددا خودش ارسال میکند.میتوانید لینک را به کسی که اکانت ندارد بفرستید و او دانلود کند. خود دراپ یک فولدر ایجاد میکند و هر مطلبی در فولدر قرار دهید،خودش ارسال میکند چون با فضای ابری سینک است.فیلتر هم نیست.

Drapbox.com

بعد از ایجاد اکانت،نسخه دستکتاپ آنرا دانلود کنید. در فولدر ایجاد شده روی فایل مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه کپی دراپ باکس لینک را انتخاب کنید.وقتی لینک را فرستادید، "صفر"انتهایی را به 1 تبدیل کنید تا کاربری که دراپ باکس ندارد بتواند دانلود کند.

فایل آپلود شده در همان صفحه به نمایش در می آید.

علی حیدری

قابلیت دراپ باکس: بک آپ* گرفتن آنلاین از اسناد و فایل ها و دسترسی به آن در هر جای دیگر(البته هرجای دیگه باید رایانه و نت داشته باشید^_^ )

مهم ترین و اصلی ترین مزیت: با ویرایش یک فایل یا حذف آن،بلافاصله فایل شما در دستگاه های دیگرتان برروز رسانی میشود؛ اگر فایل جدیدی اضافه کنید سریعا در دیگر دستگاه ها کپی میشود.

وبلاگ ارمغان دالوندی

 تلفیق وبلاگ با شبکه های اجتماعی                                                                                                          tumblr.com

 صفحه ای به نام "داشتپر" دارد که امکان فالو وبلاگ دیگران، ریبلاگ یا لایک را میدهد.

گزینه ask میتواند پیام بگذارد و برای صاحب وبلاگ ارسال کند تا در صفحه وبلاگش دریافت کند و پاسخ دهد.

متن،عکس، فایل ویدئویی میتوان قرار داد مگر اینکه حق کپی رایت داشته باشد؛ آنگاه پیام حذف میشود.

امکان ارسال مطلب در تاریخ دیگر برای آپدیت ماندن وبلاگ را به کاربر میدهد؛ یعنی اگر قرار باشد جایی بروید و نتوانید میتوانید مطلب خود را امروز یادداشت کنید و انتخاب کنید در فلان تاریخ به نمایش در بیاید.(این امکان در اکثر وبلاگ ها هم هست).

Quost: سخن نقل قول                در قسمت tag نیاز نیست# بگذارید؛خودش هشتک گذاری میکند.

Aduio: صدا        Link: ارسال لینک         Photo:عکس       Text: متن      Video: فیلم

Chat: چت باtumblrها          <| : (یه مثلث  تقزیبا این شکلی هست) Share  

و فلش هایی که رفت و برگشتشون مربع ساخته برایreblog

کیمیا قوامی

یک وبگاه ارائه دهنده خدمات اجتماعی؛ این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که در قالب های مختلف پست های کوتاه خود را بیان کنند.

امکان 1.استفاده سریع 2.ارسال تصویر،صدا،ویدیو و مقاله بصورت مستقیم 3.امکان ایجاد ساده یک وبلاگ 4.اشتراک بخش کوتاهی از یک نوشته

وبلاگ ارمغان دالوندی

اگر رنگ مورد علاقه تان یکی است، دلیل نمیشود باهم ازدواج کنید؛باهم نقاشی بکشید!

Hater

بر اساس یک نمایش نامه طراحی شده و طراح آن نویسنده همان نمایشنامه بوده است.این app در انتخابات دوره مدرن ایالات متحده کاربرد زیادی داشته.زیرا برعکس سایر شبکه هایی که بر لایک بنا نهاده شده اند، بر مبنای"دیس لایک"پایه گذاری شد و بهترین نونه آن توافق افراد بر انزجار از ترامپ بود.

فقط نسخه ios دارد و کاربران ایرانی اش خیلی کم و درواقع نادر هستند.

علی عبداالهی

 

 

  *back up گرفتن یعنی گرفتن یک فایل پشتیبان از داده های خود حالا هر چی مثل(عکس و فیلم و پایگاه داده و بازی و ویندوز و...)

در صورتی که به اشتباه این داده ها حذف شدن یا بوسیله ویروس از دست دادیم یا ... میتوان دوباره این اطلاعات را بازیابی نموده و مورد استفاده قرار داد.

خود ویندوز یه برنامه back up داره که به درد نمی خوره اما اگه بری بازار خیلی هست.ساده ترینش easy recovery که واسه شما کار باهاش سادست.



 ❁_❁

یکی از بهترین جلسه ها بود؛ کنفرانس آقای حیدری را یادگرفتم.کنفرانس خانم قوامی را خیلی دوست داشتم چون به وبلاگ ها علاقه مندم و بنظرم یکی از مطالبی بود که واقعا بدرد من میخورد ولی یادش نگرفتم:(

بی صبرانه منتظر کنفرانس آقای عبداالهی بودم چون میخواستم تفاوت جذابش رو بدونم ولی آقای عبداللهی فقط موفق شدن لوگو نرم افزار را نشون بدن.هههههه