اینترنتِ اشیاء (Internet of Things ‪(IoT)‬) مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات است. به صورت خلاصه "اینترنت اشیاء" فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان و یا اشیاء) قابلیت ارسال داده از طریق شبکه‌های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم می‌گردد.

 چگونه؟
فرآیند ارسال داده‌ها در فناوری اینترنت اشیاء بدین ترتیب است که به سوژه‌ی مورد نظر یک شناسه‌ی یکتا و یک پروتکل اینترنتی (IP) تعلق می‌گیرد که داده‌های لازم را برای پایگاه داده‌‌ی مربوطه ارسال می‌کند. داده‌هایی که توسط ابزارهای مختلف از قبیل گوشی‌های تلفن همراه و انواع رایانه‌ها و تبلت‌ها قابل مشاهده خواهند بود.

فناوری اینترنت اشیاء  با فلسفه دریافت، ثبت و ارسال اطلاعات ِبه‌روز و لحظه‌ای برای استفاده، تحلیل و بهبود محصولات و خدمات و البته در نهایت برای استفاده‌ی مصرف‌کنندگان توسعه یافت.

باک بنزین‌ هوشمند یک خودروی سواری که خالی شدن خود را گزارش می‌دهد، با استفاده از فناوری اینترنت اشیاء قادر است اطلاعات لازم را به صورت لحظه‌ای به هر پایگاه داده‌ای که بدان متصل شده باشد، در هر نقطه‌ای از دنیا ارسال کند.

Internet of things 
وصل کردن سنسور به حیوان، انسان و اشیاء و اتصال به گوشی هوشمند و نت
ارائه خدمات و محصولات بهتر
ثبت و ارائه اطلاعات لحظه ای
ارسال اطلاعات به شیء از هر نقطه دنیا
فاطمه نظریان
ارائه خوبی داشتند به همراه فیلم که هنوز نفرستادن تو گروه شاید بتونم آپلود کنم اینجا.واقعا جذاب بود!

Vector Magic

نرم افزار وکتور مجیک (Vector Magic) برای تبدیل تصاویر بیت مپ به وکتور استفاده میشه و در نوع خودش میتوان گفت که جزو بهترین هاست. در زیر یاد خواهید گرفت که چگونه به وسیله ی این نرم افزار یک وکتور بسازید. این نرم افزار در دو نسخه متفاوت آنلاین و آفلاین تحت ویندوز موجود می باشد که ما در اینجا از نسخه تحت ویندوز استفاده می کنیم.بر روی گزینه Fully Automatic برای تبدیل به صورت کاملا اتوماتیک، Basic نیمه اتوماتیک و Advanced دستی کلیک کنید که پیشنهاد می شود برای عکس هایی که دارای جزئیات زیادی نیستند مانند بازسازی لوگو ها روی گزینه کاملا اتوماتیک کلیک کنید.

خوب حالا بعد از انتخاب گزینه مورد نیاز باید صبر کنید تا عملیات کامل بشه که بسته به اندازه و حجم طرح زمان می بره.

اما بعد از اتمام عملیات باید طرح را بازبینی کرد و در صورت وجود مشکل آن را با خود نرم افزار حل کرد در غیر این صورت بر روی گزینه Done Reviewing کلیک میکنیم تا به قسمت ذخیره برویم.

وکتور مجیک

برای ذخیره ی تصاویر یک سری امکانات در اختیار دارید مثلا فرمت فایلی که برای ذخیره میخواهید و … که در اینجا EPS انتخاب میکنیم. پس از ذخیره کار با نرم افزار تمام می شود و می توانید از فایل وکتوری که ساخته اید در نرم افزار های ویرایش وکتور از آن استفاده کنید. ( نرم افزار های ویرایش وکتور)

وبلاگ شخص ریحانه واحد وخشوری
من فقط یه جمله نوشته بودم: تبدیل تصاویر بیت مپ به وکتور.ولی خوب کنفرانس دادن و ایراد استاد را قبول نداشتم هرچند چیزی نگفتم.مدل تدریس خانم واحد را دوست دارم اتفاقا چون من از دست مخاطب های کلاس اولی هستم که حتی واژه های ساده را هم نمیفهمم و ممنونم خانم واحد توضیح دادند:) .

لحظه نگار
تماشای ویدیو زنده تحت وب و با app؛ برعکس اینستاگرام که تحت وب نمی شود.البته تحت وب لحظه نگار هم محدودیت هایی داشت.مثلا نمیشد نظر بدهی.
این امکان را هم دارد که بعد از پخش زنده،فیلم به آرشیو منتقل شود تا کاربری که پخش زنده را از دست داده، ضرر نکند.

Lahzenegar.com
علی حیدری

VK.Com

علاوه بر قرار دادن استوری و موزیک و فیلم، می توانید گروه تشکیل دهید و بازی کنید.اخبار و فیلم های محبوب خود را دنبال کنید. book marke دارد و همچنین میتوانید سایر افرادی که VK دارند جست و جو کنید و منطقه آنها را بیابید.
ریحانه واحد وخشوری

Instagrok.com   متوجه نشدم استاد چی توضیح دادند؛گمونم گفتند اینفوگراف مناسب تصویرتون را ارائه میدهد.

imindmap    نقشه ذهنی/ یک چیزی را در کانون قرار میدهید و شاخه دهی میکنید درست مثل نمایش"نسب خانوادگیتون" و به درد آموزش خیلی میخورد.

معذرت میخوام!بعد8ساعت رسیده بودم تهران و حالم خوب نبود...